Eladó egy legendás Ferrari F40, aminek az első tulajdonosa is egy legenda
Az ikonikus sportkocsit a 90-es évek elején egy akkori F1-versenyző, későbbi Le Mans-bajnok vásárolta a gyártótól.
Az ikonikus sportkocsit a 90-es évek elején egy akkori F1-versenyző, későbbi Le Mans-bajnok vásárolta a gyártótól.
A kabrió kivitelű W111-es Mercedes a 70-es évek elején látta meg a napvilágot és azóta nagyon vigyáztak rá.
Íme egy igazi négykerekű időgép, ami a 80-as évek közepére repítheti vissza új gazdáját.
A több mint négy évtizedes szovjet autó csillog-villog a napsütésben, és nagyon kevés kilométer van benne.
Az NDK kisautó egészen a rendszerváltás korába repítheti vissza új tulajdonosát.
Nyugodtan állíthatjuk, hogy ez a régi W124-es Merci lényegében még bejáratósan új. Alaposan meg is kérik az árát.
Nagyon telített az elmúlt évek dömpingje miatt a használt autók piaca, de – elsősorban az új autók drágulása miatt – még mindig van benne tartalék.
800 ezernél is több átírást regisztráltak 2019-ben.
Még mindig a német márkák uralják a használtan behozott autók piacát, azonban nagyon rákapcsolt tavaly a Hyundai és a Kia párosa, amik ráadásul sokkal fiatalabb autókkal szerepelnek a behozatali statisztikákban.
A Stirling Moss nevével fémjelzett autó magas árát az erősen limitált példányszám és a minimális futásteljesítmény indokolja.
A kiváló egészségnek örvendő roadsterrel nem sok kilométert tettek meg az elmúlt 34 esztendőben.
A kétütemű NDK kisautót az elmúlt évtizedekben nem használták túl sokat.
A négykerekű szovjet időgép teljesen gyári állapotú, fényezése is eredeti gyári.
Már csak pár évet kell várni, és ez a bejáratósan új olasz sportkocsi akár oldtimer-vizsgára is elvihető.
A különleges olasz sportkocsit a magyar rendszerváltáskor vette át osztrák tulajdonosa.
A Mercedes-AMG One-ért egy komolyabb vagyont kérnek el, és az autóba csak 2 év múlva lehet majd beülni.
Sok minden indokolja az elképesztően magas eladási árat, de főleg talán az, hogy ez az egyetlen példány készült a kocsiból.
A közel öt évtizedes múltra visszatekintő szovjet oldtimer Szigetszentmiklóson várja új gazdáját.
Egy nem reprezentatív felmérés alapján 35 százalékuk szerint felesleges a vészfék-asszisztens, a sávtartó berendezés vagy az adaptív tempomat.
Erről az időutazásra hívó járgányról sokan talán még nem is hallottak, de akár a laikusok is egyetlen pillantás alatt szerelembe eshetnek vele.